donderdag 3 september 2015

Weer naar Duitsland

Zondag ga ik weer naar Duitsland, dit keer maar weer eens met de trein en de MTB
Van morgen gelukkig even bij de NS gekeken, ze zijn weer eens aan het werk dus omrijden via Hoorn dus weer extra overstappen en 2 uur later dan gepland in Wittlich aankomen
Vanaf Wittlich met de fiets naar Wintrich en daar blijf ik een week
Daarna met de trein naar Mehlem en met de fiets naar Wachtberg-Berkum
Hier ook een week en dat weer thuis zien te komen
Ben nu bezig om mijn tas in te pakken en eens niet te veel mee te slepen

4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Prettige vakantie!
    We zien je verslagen wel komen......

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Bedankt, ik hoop dat ik in Wintrich weer gebruik kan maken van Jurgen zijn internet verbinding en anders werk ik mijn blog de 2e week bij

      Groeten, Andre

      Verwijderen