zaterdag 12 september 2015

Dag 7

Vandaag de laatste keer dit jaar om tussen de druiven te rijden en het is nog droog dus daar gaan we weer, deze keer met het uitzicht op Kesten en helemaal boven kan ik Wittlich zien, waar ik morgen de trein neem




uitzicht op Kesten (beneden) en Monzel er boven



Dit dal ben ik vorig jaar met de Strada omhoog gereden





trekker(dacht ik) steil naar beneden

Monzel met op de achtergrond Wittlich





Osann met op de achtergrond Wittlich


Bleek geen trekker te zijn, was ook veel te steil voor een gewone trekker
Hij zag mij naar boven ploeteren, hij vond het voor de fiets veel te steil ;-)



op de top aan gekomen, net zo hoog als die dag in het Rondel dal maar nu in 5 km gereden dus de weg was veel steiler vandaag






Weer nieuw windmolens in aanbouw

Wintrich beneden in het dal

voorzichtig afdalen, remmen op losse steentjes geeft snel problemen


ook hier word afval gedumpt 


weer thuis, oei toch wel steil geweest

rest nog wat foto's van het wijnfeest

















oud geval, wilde niet makkelijk vooruit, rijdende rookbom en stinken dat hij deed


hier tussen moet Jurgen ergens lopen


vanavond nog vuurwerk maar ik denk dat ik tegen die tijd slaap ;-)

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Peter

      De thuis reis duurt nog een week
      Van af morgen middag ben ik nog een week in Wachtberg/Berkum
      Net als voor gaande jaren, we hebben daar ook onze kennissen dus als het niet te hard regent kan ik daar ook nog wat heuvels op, zijn meestal niet zo steil en hoog als hier maar wel erg mooi
      Heeee, het vuurwerk begint, ff kijken ;-)

      Groeten, Andre

      Verwijderen
  2. Hoi André,

    Weer even leuk kunnen meekijken!
    Geniet van het vuurwerk en prettige week verder op je nieuwe adres!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      De plaats van het vuurwerk was handig, bovenop de wijnberg
      Kon van hier vandaan kijken

      Groeten, Andre

      Verwijderen