woensdag 9 september 2015

Dag 4

Vandaag bij Minheim de berg op gegaan, weer veel steil klimwerk maar wel weer de moeite waard


Het Rondel dal, morgen maar weer eens proberen

Minheimer kruisweg


overal druiven (maar de meesten nog niet rijp)







bijna boven en verder over onverhard en gras (dus slippend naar boven)









Piesport

nog een stap en dan loodrecht naar beneden(niet zo'n goed idee)





vlak bij de kraan is de vakantie woning





Piesport

stukje lopen want te steil en losse stenen, remmen is niet te doen







gelukkig weer asfalt maar nog zeer steil, remmen moet ik maar even niet aan komen, kan er een eitje op bakken








kerk van Minheim

altijd leuk, de oprit van de brug, even wat afstand bewaren want de meesten redden het niet om naar boven te rijden, deze mensen dus ook niet
waren benieuwt naar mijn tandwielen want ik reed moeiteloos naar boven (waar zit die E-motor??)


daar boven was ik dus


4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Dat was me weer een dagje wel!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi adri

      Ja, was weer zwaar werk om boven te komen maar het klimmen gaat weer en dat heb ik altijd leuk gevonden
      Vandaag het Rondel dal in, is zo mogelijk nog zwaarder

      Groeten, Andre

      Verwijderen
  2. Lijkt mij dat je fysiek al weer heel ver in orde bent?


    Gr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Peter

      Ja, met mij gaat het prima, de medicijnen zijn goed aan geslagen, ik heb bijna geen pijn meer (moet wel uitkijken want het is nog niet over), op dit moment is mijn beperking; de fiets (banden)

      Groeten, andre

      Verwijderen