vrijdag 27 juni 2014

Banden gewisseld

Een paar dagen geleden heb ik besloten om toch maar de marathon plus te doen omdat ik geen zin in plakken heb.
Ik heb tot nog toe geen probleem gehad met de big apple maar de wegen in Duitsland zijn net even anders dan hier
Vorig jaar had ik in Meckenheim de marathon plus tour gekocht voor de mtb en nu zit er een om het achterwiel van de strada
Gisteren en vandaag wat off road gereden en ik kon overal door komen waar ik met de gewone marathon of big apple kon lopen, ik kom op mijn route nog al eens wat grind weggetjes tegen dus dat is nu geen probleem
Ik had verwacht dat het veel zwaarder zou rijden maar ik merk geen verschil in de snelheid, wel in het bochten gedrag, ik lijk nu wat meer onderstuur te hebben, de big apple kleeft op de weg, de marathon dribbelt de bocht door maar daar zal ik met de aanhanger achter me geen last van hebben omdat de snelheid dan lager is

Dinsdag is het zo ver, s'morgens vroeg op pad richting Duitsland



4 opmerkingen: