maandag 25 januari 2016

Toch maar een rondje gereden

Vandaag niet zo veel tijd maar het is zo mooi weer dat ik toch nog even ben gaan rijden, de stofzuiger wacht maar even
Door de duinen naar Groote keten om even te kijken of mijn kennis thuis is
Waar ik normaal oversteek hebben ze nu een muurtje gemaakt wat het zicht op de weg moeilijk maakt maar toen de eigenaar thuis kwam was het zicht op de weg 0 (nul)
De auto's mogen maar 30 maar dat gebeurd zelden dus op goed geluk
Ik zal maar eens contact opnemen met de gemeente Schagen want met veiligheid heeft dit niks te maken
Daarna nog even een rondje gereden en weer opweg naar huis



bord voor auto's maar ik zie niks

leuk, nu zie je helemaal niks meer



2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Inderdaad totaal geen zicht op dat punt, dat vraagt om een melding......

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Ik zal eens een mail adres van de gem. Schagen gaan zoeken of bij de politie van Schagen langs gaan

      Groeten, André

      Verwijderen