dinsdag 2 september 2014

Visserijdagen in Den oever

Gisteren even bij George langs om twee banden te brengen die ik geprobeerd had op de Strada, 55 mm was te groot maar ze passen waarschijnlijk wel op die zeilkar
Daarna naar Den oever gereden om even bij de sluis te kijken, bleek daar de visserijdagen te zijn , druk....das niet mijn ding dus de afsluitdijk maar een eind gereden en even op de dijk geklommen om foto's te maken
Op de terugweg was ik bij Westerland even gestopt voor een hapje eten, stopt er een oud manneke, dik in de 80 en vraagt of er een motor in de fiets zit want ik ging sneller als zijn e-bike
Nee meneer, de motor is net uit gestapt ;-)
Hij vond de fiets wel leuk maar hij wist niet of hij er nog wel in zou kunnen anders zou hij er ook wel een willen hebben








Vandaag even een kort rondje door de duinen gereden, op de terugweg even gestopt om een ligfiets te bekijken die je hier niet veel ziet, een Flevo bike
Even een praatje gemaakt en daarna verder naar huis gereden



3 opmerkingen:

  1. Hoi André, dat was misschien wel hetzelfde mannetje die ik twee jaar geleden tegenkwam bij De jachthaven, IJsselmeer kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi André,

    Mooi is dat al die vissersbootjes op het water! Ook mooi trouwens om een beetje velomobielpromotie te doen onder de bejaarden, je weet maar nooit wie je nog over de streep trekt. ☺

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri
      Voor deze "bejaarde"is het wat te laat voor een velomobiel,zij hij zelf
      Niet lenig genoeg meer om er in en er uit te komen, maar ik heb hem wel er op gewezen dat er ook niet gestroomlijnde driewielers zijn waar hij nog makkelijker dan op zijn huidige fiets kan gaan zitten en elektronische ondersteuning is dan ook nog mogelijk, hij zou er eens naar kijken/vragen

      Groeten, andre

      Verwijderen