donderdag 30 januari 2014

Rondje door de duinen

Vandaag  -2 dus een rondje in de duinen, van dat klimmen word je wel weer wat warmer
Nog maar net vertrokken word ik weer eens door een hond achterna gezeten, best hoor, ik hou niet in en het baasje mag weer achter de hond aan, leren ze gelijk weer waar een hondenlijn voor is
In Den helder weer een rondje gereden door straten die ik nog niet kende en dan weer de duinen op gezocht en naar strandslag Groote keeten gereden en even bij de zee gekeken
Daarna weer naar huis gereden










2 opmerkingen:

  1. Nog steeds zanderig op de paden zie ik, die foto van die Hooglander is leuk!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri
      Het zand is op die plaats normaal, dat is de strandopgang, normaal kun je daar iets verder komen zonder zand
      Die hooglander had op de heenweg al uitvoerig bekeken, op de terugweg een foto van gemaakt en toen ik al een heel eind verder was keek hij me nog steeds na, zo iets vreemds had hij blijkbaar nog niet gezien ;-)

      groeten, andre

      Verwijderen