zaterdag 18 januari 2014

Naar Den oever geweest

Vandaag weer goed fietsweer dus weer eens naar den oever
Ik was van plan om via Van Ewijcksluis te rijden maar door dat ik te ver reed ging dat niet door, dan maar eerst naar George, kijken of die thuis is
Ik weet dat het in Slootdorp een zootje is, opgebroken weg, deze keer geprobeerd door het dorp te rijden i p v om het dorp heen, ging net langs het paaltje dus niet te ver omrijden
Verder naar Wieringerwerf, kijken bij George, die bleek niet thuis, even wat afgegeven en verder naar Den oever
Onderweg in het Robbenoordbos nog wat foto's gemaakt en daarna de patat/vis kraam in Den oever opgezocht
Pech, die is tot maart gesloten dus weer verder, ben net op weg en daar komt een Quest me tegemoet, Cees onderweg naar Groningen, even een praatje gemaakt en hem niet te lang op gehouden, hij zou om 1 uur bij het monument zijn en met de anderen verder rijden
Ik ben toen verder naar den helder gereden, onderweg nog wat opgehouden door zo'n geel monster, via de duinen weer naar huis
75 km gereden

Robbenoordbos







Geen opmerkingen:

Een reactie posten