maandag 21 mei 2012

dag 5

21-05-2012
Vandaag zou het af en toe wat regenen maar er kwam maar een klein buitje en verder was het droog
Dus de weg op en richting rijn gereden, ik wilde eigenlijk langs de rijn rijden maar heb de verkeerde afslag genomen en kwam op de weg naar Rolands bogen, ok, wilde ik ook wel eens naar toe
Maar als ik van te voren had geweten hoe stijl die weg was had ik waarschijnlijk direct om gekeerd
het begon met 10 a 15% en daarna een stukje vals plat, daar wat foto's gemaakt en weer verder
Toen ging het verder met 20 a 25% , gelukkig had ik geen bagage bij me, dacht ik alles gehad te hebben kwam er nog een klein stukje 30%, dat was niet leuk meer, ik stond bijna stil maar ben wel boven gekomen
Daarna verder gereden naar Rolands bogen maar daar kon ik niet komen want de weg daar naar toe was echt niet te doen, eerst 200 meter naar beneden over grind en minstens net zo stijl als naar boven
Dan maar verder gereden naar Niederbachem, tussen 20 en 30% naar beneden
Maar 15 km gereden maar het was vermoeiender dan de eerste rit



Geen opmerkingen:

Een reactie posten