zondag 20 mei 2012

1e t/m 4e dag

17-05-2012
Iets eerder vertrokken dan wat eerst van plan was maar in het donker rijden heb ik geen hekel aan
Rond half twee bij de hempont en dan door Amsterdam richting Amsterdam rijn kanaal
Daar was weer eens een omleiding dus even zoeken naar de juiste weg die haalbaar is met een velomobiel
Door Utrecht gaf geen probleem maar toen ik bij de pont naar Culemborg kwam bleek die erg laat pas te gaan varen dus terug gereden en met de pont van Beusichem naar de overkant
Van daar naar Tiel om daar met het voetveer over te varen
In Oss was het weer raak met de omleidingen en daarna in bijna elk dorp waar ik door moest
Door al die omleidingen kon ik geen kamping meer vinden dus dan maar in een ruk door naar mijn oom waar ik zou overnachten als ik bij hem in de buurt kwam
Daar aangekomen na 20 uur en 261 km

18-05-2012
Dagje rustig aan gedaan bij mijn oom

19-05-2012
s'morgens om 9 uur vertrokken richting Villip (Duitsland)
Rustig aan gereden en bij Maasbracht over de maas
Daarna moest ik steeds vaker klimmen, niet bijzonder zwaar maar toch lastiger dan in de duinen
Nou ja, kon ik vast wennen aan wat me nog te wachten staat
In Heimerzheim een hellinkje van 25% , met wat lelijk taal gebruik boven gekomen want met zo veel gewicht er bij is dan niet makkelijk, maar het gaat dus wel
Van daar door Het Kottenforst verder naar Villip
In het bos een half verharde weg met als verrassing een boom over het pad
Met wat moeite er omheen en verder
Bij Villiprott een lange stijle weg naar beneden en daarna de zelfde grap weer omhoog, Villip in
Dit soort hellingen zijn dus met een zware fiets niet leuk maar je ontkomt er niet aan in de eifel
133 km gereden

20-05-2012
Vandaag rustig aan wat in de omgeving van Berkum rond gereden
Het is vandaag erg warm dus water nooit genoeg
Mijn ouders hebben hier een vakantiehuisje gehuurd en ik kan daar dan ook slapen en heb er gelukkig ook internet, de foto's moet ik nog uitzoeken dus dat komt wat later
20 km gereden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten