woensdag 10 augustus 2016

Naar Wieringerwerf geweest

Vandaag even kijken bij George dus op weg dacht ik, niet dus, eerst een hoosbui en dan op weg
Onderweg felle opklaringen maar in de buurt van George werd het steeds zwarter dus dat belooft wat
Snel richting Wieringerwerf, dan kan ik in het tunneltje de bui afwachten maar ik had geluk, de bui ging langs me heen
Bij George nog even snel mijn deksel er op want volgens de buienradar kwam er binnen 5 minuten een plensbui, net te laat naar dat droogt wel weer
Koffie gedronken en wat bij kletsen en weer op weg, grrr, zit in het water, stoel is doorweekt
In Den oever even een patatje gehaald bij de visboer en weer verder
Tot Cees droog  maar daar weer een lading water, spoelt de binnenkant van de fiets ook weer eens schoon want mijn dakje er niet op gedaan, heb ik wel bij me maar niet aan gedacht en wat zou het, kan alleen maar nat worden

Verder rij ik nu bijna elke week 2x op Texel mijn rondje, dat blijft mooi en de drukte die ga ik daar wel uit de weg
De kortere rondjes Den helder rij ik met de Scorpion, makkelijker dan de Strada met al dat draaien en keren, gaat stukken langzamer maar dat maakt me niks uit, het is geen wedstrijd, hooguit af en toe een bukker wat gek maken ;-)

hoge gras in de berm helemaal weg gehaald, hopelijk blijft het nu ook weg

word steeds donkerder

tunneltje bij Wieringerwerf

George

Geen opmerkingen:

Een reactie posten