dinsdag 3 mei 2016

Wat nieuws proberen

Vorige week de wielkaststrip vast geplakt en had er nog een over
Ik schop meestal mijn windschermpje er af bij het instappen en nu ik een vizier op mijn helm heb heb ik dat windscherm ook niet echt nodig
Ik heb nu de laatste wielkaststrip (Wim Schermer heeft er nu geen meer) op de plaats van het schermpje geplakt
Vandaag gelijk even getest en het werkt prima, het houd de wind uit de fiets en er stond hier een stevige wind langs de kust
Ik wilde een klein rondje rijden maar reed gelijk door naar Schoorl en dat was maar goed ook, mijn kennissen waren vandaag thuis, ik wilde eigenlijk morgen maar dan was er niemand thuis geweest



2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Goed gevonden! Werkt zoals een voetenstrip blijkbaar, net hoog genoeg om de wind af te buigen.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Ik had op de Alleweder ook al zo iets gemaakt, toen om de regen uit de fiets te houden(maar dat werkte niet)

      Groeten, André

      Verwijderen