woensdag 20 april 2016

Even molentjes kijken

Vandaag even bij Wim kijken want mijn klittenband is op
Het is toch op de route dus gelijk even bij Kees langs, even kijken of hij er is, even een bakkie en met z'n tweeën verder, hij bij Alkmaar er af en ik verder naar De Woude
Wim was gelukkig ook thuis, ook daar even koffie gedronken en een praatje
Nu ik dan toch hier in de buurt ben gelijk maar even door naar de molens
Langs de Zaan achter een E-oma terecht gekomen die zo onberekenbaar reed dat er maar achter gebleven ben, ik had geen haast en wat heb ik aan brokken, als zij lol er in heeft om als een bezopen geval te rijden ;-)
Op de Zaanse schans was het druk zo als gebruikelijk, ik weet niet wat ze leuker vonden, de Strada of de molens, ook een bakfiets werd bekeken als een wereldwonder
Daarna weer op huis aan, bij Alkmaar even een patatje en verder
De foto's heb ik met mijn nieuw camera gemaakt, Contour+2 en dan met een scherm afdruk van de video

de nieuwe brug bij de stolpen

dove bukkers, km's achter ze gereden maar niks gemerkt, best hoor, zij jagen de spookrijders voor mij aan de kant

Met Kees verder


bij Wim

zwalkende E-oma

Zaanse schans

waar is dit stoplicht voor?, iedereen rijd door (maar ik niet)


2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Goede training voor je vakantie vandaag!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      De afstand was ongeveer wat ik per dag rij in de vakantie
      Geen probleem gehad behalve ijskoude benen, de korte broek blijft toch nog maar even in de kast ;-)
      In juni ga ik weer naar Duitsland

      Groeten, André

      Verwijderen