zaterdag 12 maart 2016

Rondje Texel

Vandaag eindelijk mooi weer, de laatste twee dagen alleen mist gezien dus het werd wel weer eens tijd
Kortste weg naar de TESO, ben een beetje te laat weg maar met door trappen kan ik hem net halen, anders een uur wachten en dat zie ik niet zitten
Op Texel was het rustig, de zon schijnt maar het is nog fris dus weinig fietsers, die scheuren nu met auto's over het eiland
Deze keer weer eens naar de vuurtoren gereden, het hele rondje van  Matthijs dus, alleen alles binnendijks gereden, ik heb het niet zo op dat scheef liggende fietspad
Bij de vuurtoren weer veel bekijks, zo vaak zie je niet een stilstaande "banaan", die rijden alleen heel snel voorbij
Via de westkant van het eiland weer terug en net op tijd bij de boot





4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Mooie ronde gereden! En het weer ziet er ook goed uit hiervandaan...

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Het was zeker mooi weer, iets warmer beter maar dat geeft weer een file op het fietspad ;-)

      Groeten, André

      Verwijderen
  2. Dag Andre,
    Ga je ook mee op goede vrijdag?
    groet Cees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cees

      Dat is wel de bedoeling maar is wel afhankelijk van het weer
      Ik had me al opgegeven via ligfiets.net
      Ik zie jullie wel bij de TESO

      Groeten, André

      Verwijderen