dinsdag 9 februari 2016

Snel rondje

De buienradar beloofde niet veel goeds dus even een rondje voor het weer regent
Onderweg komt er steeds meer herrie onder de stoel vandaan, leuk, rubbertje zal wel door zijn maar die heb ik niet bij me
ondanks dat er hindernissen op 4 voeten voor de fiets liepen toch mijn snelste rondje tot nog toe
Dat moet dus sneller kunnen want nu deed ik het er niet om, met de spieren gaat het dus weer goed
Net voor de regen weer binnen en gelijk die rubber ringen vervangen en een mandarijn, of wat daar nog van van over was bij de ketting weg gehaald, hoe dat ding daar gekomen is weet ik niet


4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Kan ook lekker zijn, even een snel rondje, doe ik ook wel eens als ik weinig tijd heb of net als bij jouw als er minder goed weer gemeld wordt.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      En dan valt het weer me nog mee, vorige week schreven ze van alleen maar regen
      Voor mij hoeft het niet, ik rij liever zonder kap

      Groeten, André

      Verwijderen
  2. Fijn om te horen dat het steeds beter gaat.Gaat het in- en uitstappen ook weer goed?

    Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco
      Het uitstappen gaat weer als van ouds, geen probleem meer, het instappen is nooit een probleem geweest, dat is gewoon laten zakken

      Groeten, André

      Verwijderen