maandag 5 oktober 2015

Even bij de paarden kijken


Vandaag naar Callantsoog, even kijken hoe ver ze zijn met de peentjes oogst
Gisteren was ik daar ook maar had mijn fototoestel thuis gelaten dus nog maar een keer
Onderweg eerst even bij de paarden bij Abbestede kijken
De meeste waren zeer nieuwsgierig op een na, zijn begeleider op de fiets was paniekerig dus het paard reageerde zo als je kon verwachten, even gewacht tot ze een eind opweg waren en mijn rit vervolgt
Bij de peentjes was het stil, er werden alleen nog wat aardappelen gerooid en er ligt weer een enorme lading klei op de weg, nu het nog droog is gaat het wel maar als het gaat regenen blijf ik daar mooi weg






jammer van het draadje, hij wilde wel komen kijken, mijn hele fiets werd afgelikt 


even wachten tot ze weg zijn

heb je nou weer niks te eten?

elke keer komt hij weer kijken

de peentjes

en de aardappelen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten