vrijdag 21 augustus 2015

Dag 2 Racing Aeolus Den Helder

Vanmorgen redelijk wat wind dus op weg naar de dijk
Daar was het dan ook al behoorlijk druk
Even met het team van Arnhem gesproken, die wilden mijn buitenbanden wel gebruiken want ze zaten aan de grond (letterlijk)
Mooi niet, als daar wat mee gebeurd kan ik lopen  naar huis
Beter een stuk van de bodem af schuren of zien dat je aan wat grotere velgen komt, de aandrijving zat op het voorwiel dus dat kan geen groot probleem zijn
De Canadezen hadden nog niet zo vaak een ligfiets gezien en moesten alles even goed bekijken, het lastigste was het taal probleem;-) , ik spreek geen Engels of Frans en zij geen Duits of Nederlands, tja, word even lastig
Van 11 tot 1 uur was er genoeg wind maar daarna zakte de wind volledig weg
Hopelijk  morgen meer wind maar de verwachting is niet best

Denemarken

opgesteld voor de start


Arnhem

iets hoger rijd beter ;-)

Turkije 





2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Blijft leuk om te zien, die windvangers! Hebben die jongens nooit gefietst? Blijkbaar niet, anders zouden ze weten dat ze niet zonder reservebandjes van huis moeten gaan.........☺

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Hun bandjes waren wel goed hoor maar ze hebben waarschijnlijk in de sporthal of in de gang getest en niet op grof asfalt
      mijn banden zijn 5 mm hoger en dat zou net genoeg zijn
      En ik kreeg van alle teams de zelfde vragen als wat je anders van "normale"fietsers hoort, beetje vreemd want zij liggen ook ;-)

      Groeten, Andre

      Verwijderen