vrijdag 26 juni 2015

Even boodschappen gedaan

De slijmbeursontsteking in mijn linker schouder is zo goed als over, maar blijkbaar vond mijn lichaam het zo leuk dat ik het nu ook rechts heb, zo schiet het ook niet op
Mijn huisarts heeft al een prik gegeven om de ontsteking aan te pakken maar dan moet ik ook ontsteking remmers slikken en die werken niet goed, de bij werkingen zijn erger dan de kwaal
Dan maar weer homeopathische middelen gebruiken maar die kun je niet in iedere winkel kopen dus weer naar Texel, daar had ik vorige keer de zalf gehaald, vandaag druppels, die werken iets sneller
Het weer was vandaag niet best, naar de boot redelijk maar eenmaal op Texel begon het te spetteren
Zal wel, dan maar nat, dat word je anders toch wel door het zweten
Even een rondje over het eiland en dan naar het Maartenshuis, druppeltjes halen en een praatje maken
Daarna weer naar de boot maar eerst bij Ans een ijsje halen, daar kreeg ik te horen dat er een plensbui onderweg was dus een tandje bij geschakeld naar de boot, daar aan gekomen begon de regen maar ik kon zo de boot op dus mazzel gehad



1 opmerking:

  1. Hoi André,
    Ik gebruik bij pijnlijke pezen naproxen en ben daar erg tevreden over. Is vrij verkrijgbaar in de apotheek en veilig. I.t.t. bijvoorbeeld diclofenac...

    BeantwoordenVerwijderen