donderdag 6 november 2014

Naar Schoorl geweest

Vandaag zou het mooi weer zijn dus eindelijk weer eens een rondje fietsen
Even voor de LEL kreeg ik last van mijn rug, daar zat al een jaar een bult waar ik niet echt last van had en ik had geen zin om mijn vakantie naar Duitsland weer in het water te zien vallen zoals vorig jaar
Na de LEL naar de huisarts en kon gelijk onder het mes, bleek alleen maar een verstopte talgklier te zijn maar nu wel veel te groot om normaal te verwijderen
penicilline was niet nodig, als ik dat had geweten was ik natuurlijk eerder gegaan
Maar ik moest me van de huisarts voorlopig wel even koest houden en zeker niet liggend fietsen, eerst de hechtingen er weer uit en dan zien we wel weer
Vandaag mijn eerste grotere rondje gereden, stijve spieren, viel niet mee maar mijn rug had ik gelukkig geen last van
Op de heenweg lekker in de zon maar in Schoorl trok het weer dicht met mist, dan maar de zelfde weg terug gereden langs de duinen, in de mist over de smalle polderweggetjes is geen lol aan

  

2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Had je berichten al gemist, je bent weer terug! Beterschap!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Ik ben beter, geen last meer van mijn rug
      nu hopen dat die koude mist een tijd weg blijft, voor morgen geven ze storm dus ook geen lol aan dus maar weer op de hometrainer verder

      groeten, andre

      Verwijderen