woensdag 16 april 2014

Naar Wieringerwerf geweest

Vandaag prachtig weer maar van morgen was het erg koud
Even naar George, kijken of die thuis is
De laatste keer dat hij bij mij was had hij gezien hoe ik mijn instapgat had bewerkt
Ik had eest geprobeerd met de rubber strip van Wim maar dat beviel me niet zo, ik had op de alleweder andere rubber strip en heb die bij Alligt besteld en bevestigt op de Strada
Dat beviel me beter en heb nog wat besteld bij Alligt en ook mijn voetengaten er mee bewerkt en wat ik over had kon George dan mooi gebruiken

onderweg stond de brug bij Nieuwe sluis open, dat is zeldzaam, nog nooit open gezien
In Slootdorp maken ze er nu echt een zootje van, in plaat van een bord voor de rotonde zetten ze het bord aan de andere kant neer dat je de andere kant om moet
Ga je terug staat er midden op het fietspad weer een bord zodat je er niet normaal langs kan en aan de overkant staan de hekken kris kras over het fietspad, lekker handig dus
In Wieringerwerf had een bestelbus het fietspad maar even geblokkeerd, mm werk maar het ging, grrrr
Toen ik bij George aan kwam ging hij net de hond uit laten dus even op hem gewacht
Buiten, in de zon, koffie gedronken en de strip in de Quest gezet, en gekeken hoe de kat vogels probeert te vangen




jammer he, de vogels wachten niet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten