zondag 29 december 2013

De laatste rit van dit jaar

Vandaag nog even een rondje den helder gereden, er stond vrij veel wind dus gewone fietsen waren er (gelukkig) niet in de duinen, wel veel wandelaars en die zijn bijna net zo lastig
Nog wat gesprekken met mensen gehad onderweg met de gebruikelijke reacties, onzichtbaar, vlaggetje,enz.
ja, ja, vandaar dat ze wel wijzen naar mijn fiets, ik maak me er niet (meer) druk om
Mijn totaal valt me nog mee gezien de maanden dat ik niet kon fietsen
Voor allen die mijn blog lezen, een goede jaar wisseling gewenst




2 opmerkingen:

  1. Ook jij een goede jaarwisseling toegewenst, en een veilig en goed fiets 2014!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. André, jij ook een mooie jaarwisseling gewest veel plezier en een goeie gezondheid in 2014. Ik lees graag ook in 2014 al jouw avonturen.

    Groeten, Joachim

    BeantwoordenVerwijderen