zaterdag 13 juli 2013

dag 11

Vandaag ben ik eerst naar de eremal gereden, vorig jaar stond het nog in de steigers maar nu is het klaar
Toen ik weer verder reed kwam ik mijn ouders tegen, die gingen bijna de zelfde richting dus een stukje mee gereden, pa had wat haast, helling af, maar er ligt mij gruis in die bocht dus doe het kalm aan
In Holzem ging ik rechtdoor en mijn ouders linksaf, ik ben eerst even langs Gudenau gereden om vandaar de berg weer omhoog te klimmen, bij Klein Villip door het bos verder gegaan naar waterburcht Adendorf
Daarna door het dorp gereden naar burg Munchhausen, daar even rond gekeken en foto's gemaakt en verder door Meckenheim naar Reinbach
In de buurt van Reinbach zat een grote roofvogel op een baal hooi maar elke keer als ik een foto wilde maken vloog hij weg, rij ik een stukje door kwam hij weer terug dus eerst verder gereden en hopen dat het op de terugweg lukt, even snel zijn dan
Naar Reinbach gereden maar daar was geen lol aan, vlak langs de autobaan dus om gekeerd en een foto van de vogel gemaakt, net op tijd want hij had me alweer gezien
Daarna door gereden naar burg Morenhoven, een paar foto's gemaakt maar daar staat een hoge muur omheen dus is het niet goed te zien
Ik had met mijn ouder afgesproken om 3 uur in Flerzheim te zijn om bij kennissen langs te gaan dus langs het beekje de Swist verder gereden
Nu ik met de mtb ben kon ik gelijk eens kijken hoe het er uit zag waar ik vorig jaar met de alleweder niet langs kon, het had misschien wel gegaan maar dan moet ik geen tegenliggers hebben
Na het bezoek zijn we door de kottenforst weer naar huis gereden
50 km gereden

eremal


pa heeft haast

aan het eind van de weg Villip en de waterburg Gudenau



Klein Villip






Adendorf

 burg Munchhausen

 burg Munchhausen


 burg Munchhausen



Flerzheim 

Reinbach

Roofvogel


burg Morenhoven

burg Morenhoven

Swist


zou misschien net gaan met de alleweder


2 opmerkingen:

  1. Weer een leuke dag gehad als ik het zo lees. Dat paadje zou ik m'n Strada niet aan willen blootstellen!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het beroerdste deel van het pad kun je niet zien, daar staan de brandnetels tot hoofd hoogte en een hek aan de andere kant, uitwijken onmogelijk ;-)

      Verwijderen