donderdag 20 april 2017

Naar Krimpen a/d ijssel geweest

Dinsdag opweg naar Beverwijk, bij de pont de zoveelste omleiding en weer een zoekplaatje want bordjes, vergeet het maar
In de buurt van Amsterdam een hagelbui over me heen gekregen
In Driebruggen even bij een klasgenoot langs maar die was er niet, in Waarder was m'n kennis wel thuis dus even rust voor ik door ging naar mijn ouders in Krimpen

De terugweg was weer mooi alleen begon koud maar flink trappen, word je vanzelf warm ;-)
Vandaag leken alle bruggen wat tegen me te hebben, de meeste stonden open
In Nieuw-Vennep even bij een kennis langs, even koffie gedronken en weer opweg naar de pont van Buitenhuizen, ik kon er zo op, aan de overkant even rust en verder naar huis gereden

heenweg
 Amsterdam, havens
 Bodegraven
 fort Wierickerschans
 Driebruggen
 in de buurt van Ouderkerk a/d ijssel

terugweg
 Berkenwoude

 nieuwe brug bij Gouderak
 rechts rijden is te moeilijk
 zo kan het ook, ga maar  tussen de kegels op de weg rijden
 Leimuiden, weer een open brug, ik had vandaag open bruggen dag ;-)
 Nieuw Vennep

 leuk zo'n hek, steken op een drukke weg en dat noemen ze veilig
 alweer, grrr
 onderweg in de buurt van Haarlem
rood heen, groen terug

4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Mooie tocht! En die bruggen, tja, soms zit het mee, soms ook niet, en dan heb je ze allemaal tegen meestal, zo'n typisch verschijnsel is dat.....

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Ik heb die route nu al tientallen keren gereden maar de bruggen nooit open gezien, vandaag allemaal tegelijk open, niet erg, even een paar minuten rust

      Groeten, André

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dat was al een lange tijd geleden Wilco, mijn spieren kunnen het weer aan
      Alleen die omleidingen daar krijg je wat van

      Verwijderen