dinsdag 25 april 2017

Als je armen wat te kort zijn

Dan moet je wat anders bedenken
Ik was de trekhaak op de Strada aan het maken maar de laatste bout wilde niet vast
Niet zo gek als de moer die in de punt van de strada vast geplakt hoort te zitten ergens los over de bodem rammelt, is die herrie achter ook op gelost
Tja, die laatste bout moet wel vast maar hoe kom ik daar bij, achter in de punt
Ik had nog een deel van een driepoot liggen die ik ook wel bij stoplichten gebruik, daar heb ik ringsleutel 10 op vast getapet en ik kon de bout weer vast zetten



10 opmerkingen:

  1. Ah ja, een telescoopsteel in drie delen!
    Bij het woord 'driepoot' denk ik aan een poelietrekker. En dat terwijl we Provinciegenoten zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal gebruiken ze er een Engels woord voor maar ik spreek/schrijf geen Engels dus...., dit lijkt er het meeste op
      Provincie klopt maar word er in jou deel van onze provincie nog Nederlands gesproken? ;-)

      Verwijderen
    2. Bueno, pués no. Pero si pasa de que la mayoría de las conversaciones con mi compañera de la casa no se trata de bicycletas sino de comidas...

      Verwijderen
  2. Slim gedaan. De mannen in Dronten hebben allemaal van die lange armen, die hebben dot soort opzetstukken niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ze lange armen hebben weet ik Wilco, maar zo lang??
      Voor dit soort geintjes zal de top er wel af gaan, moet ook wel want de derde moer is onbereikbaar, die zit achter de wielkast

      Verwijderen
  3. Die trekhaak maak je gewoon met een paar boutjes aan de huid vast? Of is dit een speciaal verstevigde plek? Is dat dan bij alle Strada's zo, of heb je dit apart bijbesteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal wel een verstevigde plek zijn, die heb ik bij de koop van mijn Strada er bij besteld
      En de trekhaak bevestiging is speciaal op maat gemaakt

      Verwijderen
    2. @CV: Het is inderdaad een verstevigde plek, als je voor aankoop de optie trekhaak aangeeft, dan houden ze daar rekening mee tijdens het lamineren. Uiteraard kan er ook nadien een trekhaak geplaatst worden, maar dan zal de top er af moeten. Duurt iets langer, en zal iets duurder worden.

      Verwijderen