zondag 27 juli 2014

Dag 21

Vanmorgen was het nog vochtig maar gelukkig geen regen meer
Eerst koffie en eten en dan tent afgebroken en alles ingepakt
Even twee mannen gedag gezegd, ze trekken met de tractor en eigenbouw caravan door het land en zouden vandaag of morgen naar Nederland gaan
Vandaag zomaar eens geen probleem om het fietspad te blijven volgen, maar een omleiding
Ik heb een stuk met een stel op een tandem mee gereden tot we bij Xanten kwamen
Daar kwam ik een familie tegen op de ligfiets
Even in Xanten rond gekeken en daarna een camping opgezocht in Wissel, de "Wisseler see"
Een erg grote camping en niet goedkoop maar er was niks anders
Weer een stel fietsers als buren






Erft

Xanten


 Klever Toren


Kriemhildmolen


 Klever Toren


 Klever Toren


4 opmerkingen:

  1. Lees je verslag en vraag me af hoe je navigeert. Navigeer je normaal met GPS op sporen/tracks? Hoe vind je alternatieve wegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zoek het eerst thuis een beetje uit en zet dan een spoor op garmin maar daar wijk ik ook vaak van af als er een omleiding is
      Dan rij ik op de kaart in garmin of ik laat garmin onderweg een route maken door een plaats aan te geven

      Verwijderen
  2. Hoi André, jij hebt voor zover ik kan zien ook niet de Rhein Radweg gevolgd, maar bent voor een meer directe route gegaan. Lukte het een beetje om goede fietspaden te vinden bij het plannen, of was het meer toeval?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco
      Bij het plannen was het wat lastig en door geregelde omleidingen was het meer toeval op welk fietspad ik uitkwam (om er dan achteraf achter te komen dat dat pad niet velomobiel vriendelijk is)

      Verwijderen