woensdag 25 april 2018

Nog een keer

Vandaag veel regen maar s'middags werd het even wat droog dus gelijk op pad
Weer de duinen in en van het pad af, deze keer de andere kant op, richting zee
Bijna boven weer eens een boze wandelaar, het is hier geen fietspad, klopt, vandaar ook aanlijn plicht voor jou los lopende hond, die bond snel in en vertrok al mopperend ;-)
Even wat foto's gemaakt met de zee (voor Adri), komen me daar weer een donkere wolken aan, snel op huis aan anders heb ik weer een nat pak net als gisteren
Halverwege komt de zooi naar beneden, grrr, weer nat en thuis schijnt de zon weer

https://www.relive.cc/view/g19993634232










2 opmerkingen:

  1. Blijft een mooi plekje André! Bedankt voor de foto's, maar een nat pak hoef je voor mij niet te riskeren......

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Dat risico heb ik altijd als ik mijn regenkleding thuis laat
      Volgens de buienradar zou het droog blijven maar die buienradar is zo onbetrouwbaar als de ....

      Groeten, André

      Verwijderen