donderdag 22 februari 2018

Naar Schoorl geweest

Vandaag maar weer eens naar Schoorl geweest
De fietspaden zijn zeer stil, zeer ongebruikelijk, was dan ook gemeen koud

 Bij Petten hadden de vogels de lente in de kop of er was wat te eten, hele zwermen in de lucht
 Op de terugweg even bij Pé zijn manneke langs, er is al weer heel wat zand verdwenen na de afgelopen stormen ( ligt nu bij ons in Den Helder voor de dijk)
                                          De nieuwe duinen, saai fietspad geworden, recht toe recht aan
                                          stukkie af snijden
                                         Frans (de boswachter) thuis? nee, verder dus
                                         De koetjes, nu op een plaats waar ik ze niet verwachte
                                          bijna thuis, eerst ff die rottige slagboom voorbij

https://www.relive.cc/view/g18118045620


6 opmerkingen:

  1. Hi André,
    Je zou eens kunnen nadenken over een betere camera. Je kunt ook nu al de horizon recht afbeelden. Het wordt dan leuker om naar te kijken.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De camera die ik recent kocht, zie mijn blog, kost 149 euro. Verkoop je huidige camera op Marktplaats en er blijft minder dan 100 euro te betalen over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je met de camera's gedaan die je vroeger gebruikte? Op je vroegere blog posts staan veel foto's die wel scherp zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wim, IK ben tevreden met wat IK heb
    Dat sommigen mensen dat niet mooi vinden is hun goed recht maar laat mensen met wat minder te besteden in hun waarde
    Als ze mijn foto's niet mooi vinden, mij best
    het zijn soms scherm afdrukken van mijn video, ik ga niet voor elke foto stoppen want foto's maken en rijden tegelijk doe ik niet, is te gevaarlijk
    Dat er soms scherpere zouden zijn, dat zijn fotos met een fototoestel gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag André,
    Het gaat helemaal niet wat je te besteden hebt. Je hebt de goede camera kennelijk thuis liggen. Het is voor bezoekers van je blog, en daar doe je het toch voor, leuker om naar scherpe beelden met een rechte horizon te kijken.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen