zondag 3 september 2017

Rondje Texel met Theo, Wilco en Erwin

Gisteren naar Texel om even bij de kampeerders te kijken en te horen wat hun plannen waren
Op weg richting de vuurtoren via Tienhoven, burgerdijk en wat oude dijkjes
Bij het vliegveld sprongen weer wat mensen uit een vliegtuig, komt Wilco vertellen dat er een een beetje snel naar beneden kwam,niet gezien, op de weg gelet
Door De Cocksdorp naar het wad dus de dijk op en even foto's maken, tante lies was foetsie, blijkbaar haast naar de vuurtoren ;-)
Wilco en Theo zijn nog even naar de vuurtoren gelopen, Erwin en ik zijn bij de fietsen gebleven
Daarna door het duin weer naar De Koog waar de dames van Erwin en Wilco zouden zijn
Daar terras op gezocht en daarna verder naar Den Hoorn, daar wilde Erwin heen
Van Den Hoorn naar de Mokbaai en daar even rond gekeken
Daarna via Het Horntje en Pontweg naar de Hoge berg op verzoek van Wilco
Langs het Skillepaadje het wandelpad naar het hoogste punt gevonden, Wilco en Theo lopen naar boven
Daarna weer op weg naar de camping
Erwin had nasi gekookt en ik ben blijven eten
Daarna op weg naar huis, was eigenlijk te laat voor de boot van 19.00 maar om een uur wachten te besparen heb ik sneller gereden dan wat ik normaal doe, boot net gehaald en even na 20.00 weer thuis


 Wilco
 Theo

 "tante Lies" heeft haast ;-)

 zo zie je "haar" nog
 en weer foetsie

de camping

7 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Gezellig dagje gehad als ik het zo lees!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Was zeker gezellig en mooi weer
      Wat wil je nog meer?

      Groeten André

      Verwijderen
  2. Hoi André, leuk dat je gekomen bent, ik vond het een leuke dag. Vandaag zijn we gezwind weer terug gereden. Met Erwin nog even via mijn ouders gereden. Eind van de middag weer thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco

      Was leuk, weer eens wat anders als alleen je rondjes rijden
      Vandaag nog even naar Den Oever gereden, kijken of ik Theo tegen zou komen, niet dus
      Maar ik wist ook niet hoe laat jullie zouden vertrekken en of Theo de afsluitdijk zou nemen naar huis

      Groeten, André

      Verwijderen
  3. Leuk dat je nog even naar Den Oever bent gereden. Ik was laat, want mijn route zou naar Oudkarspel gaan (oud collega), maar bij de start zat mijn achterdemper niet meer op zijn plek. Ik heb hem min of meer op zijn plek gezet, en fietsen was moeizaam. Samen met George beter gezet (band liep aan). Dus toch maar via de Afsluitdijk naar huis, want het vertrouwen was weg. Desondanks zonder problemen thuis gearriveerd.
    Geweldig dat je langs kwam op Texel, dit was een heel mooie route!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En mijn foto's vind je hier: https://photos.app.goo.gl/fCcGaGdZIpH6Nth73

      Verwijderen
    2. Hoi Theo

      Al van George begrepen dat jullie achter mij reden (zonder mij te zien dus) en ik maar denken dat je al lang voorbij bent
      En dan te bedenken dat ik bij Westerland nog een tijd opgehouden werd door een motorrijder uit Nieuw-zeeland die de Strada wel eens wilde bekijken

      Groeten, André

      Verwijderen