vrijdag 2 juni 2017

Met de trike offroad

Deze week wat meer met de Scorpion in de weer geweest i v m de hitte
vandaag de hpv's vervangen voor Shredda's, de hpv had nog wel wat rubber maar band plakken is niet mijn hobby dus op tijd vervangen
Daarna een paar keer door de duinen een rondje maar deze keer zo min mogelijk asfalt
Het maakt niet echt veel uit, de mtb of de trike alleen soms is het onderstuur van de trike een uitdaging door de brandnetels (handschoenen vergeten ;-)  )






 Hier heb ik geen voorrang maar Duitsers stoppen hier altijd voor fietsers (of moest hij de trike bekijken?)


 brandnetels, oeps, vergeten
 ff lastig, klimmen op een dikke laag los grind en schelpen

verder over het ruiterpad, natuurlijk geen paard te vinden, die lopen op het fietspad


5 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Off-road, het is weer eens wat anders.......Hoewel, ik rijdt nou ook dagelijks een vijftal kilometers off-road, Deildo is zowat ontdaan van alle asfalt,dat lijkt ook meer op een klei/grindpad dan op een normale weg nu. Niet echt mijn ding, maar ja, ik moet wel naar het werk, en alternatieve routes heb ik niet echt.....Nog maar één jaartje afzien, dan zal het klaar zijn..

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Voor ik de ligfiets had reed ik hier altijd met de mtb
      Met de Strada ga ik het niet proberen, die ligt veel te laag en het weggetje is vaak niet meer dan 60 cm
      Maken ze de weg bij jou nu in een keer af of beginnen ze over een jaar aan het volgende stuk? (zo iets is hier niet ongewoon)

      Groeten, André

      Verwijderen
    2. Hoi André,

      Het is de bedoeling die weg in één keer af te maken, alleen duurt het hele project iets langer dan 2 jaar. Volgens planning is de weg klaar voor de zomer van 2018, we zullen zien wat er van komt.......

      Groeten, Adri.

      Verwijderen
    3. Hoi Adri

      Toch wel lastig als er maar één weg is, kunnen ze er niet nog eentje naast leggen?
      Dan kunnen ze op hun gemak aan de weg werken

      Groeten, André

      Verwijderen
    4. Hoi André,

      Was inderdaad mogelijk geweest, zoiets noemen ze hier een tunnel. Had veel overlast bespaard voor de forens........En was een stuk duurder geweest volgens de autoriteiten....

      Groeten, Adri.

      Verwijderen