woensdag 15 februari 2017

Lijkt wel lente

Vandaag even naar George, het is prachtig weer en de sneeuw is bijna weg
Om het Amstelmeer heen gereden en dan op weg naar Slootdorp
Daar hebben ze een rijdende afzetting op de rijbaan maar parkeren een trekker op het fietspad wat toch al niet te breed is, plaats dat ze die trekker gewoon op de rijbaan laten
Verderop een hoogwerker op het fietspad maar die ging netjes opzij, zoals dat hoort
Even koffie bij George en dan weer verder, de omleiding door het bos, nog een lading bevroren sneeuw op het fietspad
Bij Westerland even bij het wad kijken, er ligt ijs, niet veel maar toch

                                         handig hoor, grrrr

                                   zo kan het ook
 fietspad bij George, niet zo handig in het donker zie je het verhoogt liggende voetpad niet, je heb de nijging hier rechtdoor te rijden
 ben ik hier blij met mijn drie wielen, met twee word het hier lopen


                                 zo zie je elkaar zelden, nu bijna elke dag



3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n lekker lentetochtje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi André,

    Gemiddeld 10 graden! Moet ik nog even op wachten, vanmorgen nog weggereden bij -2, nu is het +3, dus dat voelde vanmiddag al mild aan.........;-))

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Gemiddeld 10 graden in de fiets, wel zonder deksel maar die gebruik ik toch al zelden

      Groeten, André

      Verwijderen