zondag 24 september 2017

Weekje naar Twente geweest

Vorige week eerst met de Strada geprobeerd om in Denekamp te komen maar het weer gooide roet in het eten, regen, regen en nog eens regen, geen lol aan dus, ik heb daar nog nooit gefietst en in de regen zie je stukken minder dus dat word niks
Weer terug naar huis en de MTB voorbereid om met de trein naar Denekamp te gaan
Volgende dag naar Den helder en op de trein gestapt, zowaar redelijk weer
In Oldenzaal was het prachtig weer, tja, maar beter dit dan regen
Van Oldenzaal naar Denekamp gefietst, even daar buiten hadden mijn ouders een vakantiewoning en daar kon ik blijven slapen

 in de buurt van Oldenzaal

 aankomst bij de kampeer boerderij
 een rondje in de omgeving, even richting de bergvennen



 met de Strada zou het wat lastiger zijn ;-)

tweede dag, rondje rijden door Nordhorn 





derde dag
Weer even in de omgeving een rondje gereden en s'avonds even bij Peter de rond op bezoek geweest





vierde dag

                                       Het schuivenhuisje in het Almelo-Nordhorn kanaal


 Watermolen Singraven 
 mais hakselen
dit was al beter dan het trappetje

vijfde dag

Vandaag richting Losser, heel mooi weer voor de verandering

 smalle weggetjes hier

 Beuninger achterveld

 tja, dat word glibberen ;-)
En dan zeggen ze dat fietspaden in Duitsland slecht zijn, echt niet

laatste dag

Weer op huis aan, ik zou wat langer blijven maar de NS heeft werkzaamheden in het weekeind en of Den helder bereikbaar is is onduidelijk dus dan maar vrijdag naar huis

 nevel, belooft een mooie dag te worden

bijna bij de trein

Tot Amsterdam geen regen maar hoe dichter bij huis hoe beroerder het werd
In Den helder aan gekomen hadden ze boven de sluis helemaal open gedraaid, gevolg, geen droge draad meer om het lijf, grrr, is dat welkom thuis?

6 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Mooi weekje, en mooi weer zo te zien op de foto's! Heb je dat toch gehad, thuis moet je het maar weer nemen zoals het komt.........

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Het weer viel mee, goed genoeg om te fietsen
      Alleen thuis was het nat, aan het einde nog natter dan het begin ;-)

      Groeten, André

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Klopt Wilco, was eigenlijk de bedoeling met de Strada maar de MTB was ook leuk

      Groeten, André

      Verwijderen
  3. Kijk, dat bedoel ik nou: door die knooppuntenroutes word je maar al te vaak via die mulle/modderige zandpaadjes geleid. Met een beetje geluk gaat het wel met de trike, maar vaker niet dan wel met de velomobiel, vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik rij nooit knooppuntenroute's Wijnandt, ik rij bijna altijd achter mijn neus aan en zie wel waar ik terecht kom, wel altijd een vaag idee waar ik heen wil
      Deze modder paadjes waren voor een driewieler niet geschikt omdat het twee richting verkeer was, bij een tegenligger kun je vaak niet opzij

      Groeten, André

      Verwijderen