zondag 25 juni 2017

CycleVision 2017

Vrijdag naar Amsterdam gereden, tot vlak bij Slooten geen probleem tot dat ik de route ging rijden die ik op garmin had staan, dat had ik net zo goed niet gedaan, dat werd dwalen ;-)
Beetje vroeg aan gekomen dus even rond kijken, rond drie uur kwam nog een ligger en daarna tent op gezet, langzaam aan kwamen de anderen ook
laat in de middag met een groep over de baan gelopen om te kijken naar scherpe dingen die daar niet thuis horen

Zaterdag vroeg op (zoals elke dag) dus van 5 tot 7 uur lekker kunnen rijden zonder tegen(of mee) liggers alleen wel een stel lastige ganzen die maar niet weg wilden gaan
Ik kon er wel langs en tussendoor maar als er een wedstrijd is wil je die beesten niet voor je fiets dus wat meer herrie gemaakt om ze definitief van de baan af te gooien, even terug de camping op om mijn camera op de fiets te zetten, het is nu droog genoeg, dat beetje motregen dat is dan maar jammer
Na veelvuldig gebruik te maken van de pieper zijn ze de sloot over gevlogen en op de golfbaan gaan zitten en een stuk verder een nijlgans de lucht in gewerkt


Zondag ochtend weer vroeg op en wat ronden gereden, de rest lag nog op een oor ;-)
Rond zeven uur vond een imam het nodig om herrie te gaan schoppen en de moslims te roepen maar wel een beetje erg hard voor de vroege zondag morgen dus liepen er een stel met kwaaie koppen rond op onze camping, beetje te grof gewekt ;-)
Wat later eerst even eten en een bak koffie en dan mijn boeltje weer rustig aan in pakken
Rond 12  uur weer opweg naar huis
Deze keer geen foto's gemaakt, dat heeft de rest genoeg gedaan ;-)


4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Heb ik toch mooi een rondje kunnen meerijden via jouw film!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Een rustig rondje, tijd genoeg om om je heen te kijken

      Groeten, André

      Verwijderen
  2. En last van andere ligfietsers hoef je daarbij dus ook niet te hebben :-) Maar bedankt ook namens mij!
    Ik heb een bos omgezaagd dit weekend. Nee niet (overdag) geslapen maar de tuin aangepakt!
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Last heb ik wel al ik niet te snel wil want dan probeer ik ze bij te houden ;-)

      Verwijderen