maandag 3 april 2017

Ze zijn er weer

Gisteren weer naar Texel geweest, dat doe ik een a twee keer per week maar schrijf het niet zo vaak
Bij de TESO geen gebrek aan aandacht, de gebruikelijke voor oordelen die ik op mijn gebruikelijke manier weer ontkracht en ook mensen die echt interesse tonen
Op het eiland lopen de schapen weer op de dijk en op de weg
De schapen kennen mij onderhand wel maar de lammeren nog niet dus komen nieuwsgierig kijken wat dat voor geel geval is
Halverwege op het eiland een bakje koffie waar van een groep kinderen weer gebruik kon maken mijn "banaan" eens goed te bekijken, bleek het een fiets te zijn, dat hadden ze nooit geweten
Ans stond er weer met haar ijskar, even blijven hangen en een praatje gemaakt
Beetje te laat geworden voor de boot dus rustig terug naar de veerhaven, bleek er toch een tussenboot te gaan, even versnellen dus
In Den helder was het een tegenvaller, heel de dag zonnig op het eiland dreef er nu mist van zee dus koud



 durf ik dichterbij?, nee toch maar niet

 Ans is er ook weer

 heb ik dat, grrr
 zeer beperkt zicht
 daar onder de mist ligt Julianadorp

2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Niet alleen hier dus, die snelle weersomslagen.........
    Mooi weer op Texel inderdaad, heb je dat toch mooi meegekregen op je rit!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Dat weer kun je niet van op aan, het is nog geen zomer

      Groeten, André

      Verwijderen