zondag 12 februari 2017

Wit

Gisteren is er al wat sneeuw gevallen en vannacht nog een berg er bij
Vandaag weer eens door de sneeuw rijden
In het dorp was er niet veel sneeuw op de weg, de gemeente verveelde zich zeker, normaal word alleen de busroute gedaan ;-)
Buiten het dorp lag nog behoorlijk veel sneeuw, er was redelijk door te komen
Alleen bij hellingen in de duinen zou ik de achterband van Adri wel kunnen gebruiken



                                         achterwiel slipt door
                                          fietspad bijna niet te zien

2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Niet echt fietsweer met die witte troep op straat!
    En mijn achterband slipt ook nog wel eens door, niet op sneeuw, maar als de helling 13% is en er een ijslaagje op de weg ligt slip ik ook, maar kom nog wel boven. Dan trap je 2x zoveel als normaal om boven te komen....

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Die witte troep heeft wel een voordeel, je komt alleen MTB rijders tegen
      De laatste keer dat het hier zo wit was had ik de Alleweder nog dus wilde ik even kijken hoe de Strada zich gedraagt in de sneeuw
      Het lastigste was het spoor zoeken, je weet dat er een fietspad is maar waar....?

      Groeten, André

      Verwijderen