woensdag 20 juli 2016

Naar Texel geweest

Vandaag was zeer warm weer op gegeven dus rond 6 uur van huis om mijn wekelijkse rondje Texel te rijden
Voordeel van zo vroeg weg is dat ik het fietspad voor mij alleen heb, alleen op Texel moet ik het delen met de schapen
Op de terugweg had ik het weer eens voor elkaar, net voor mijn neus de slagbomen  naar beneden maar daar kan ik onderdoor, alleen even uitkijken voor de auto's
Bij de boot stonden ook de fietsers van twee dagen geleden, de band nog steeds heel, die waren verbaast me hier aan te treffen
Vlak voor vertrek kwam er een roeifiets bij, dat model kende ik nog niet dus even een foto gemaakt

mooi weggetje naar Oudeschild, moet alleen geen velomobiel als tegenligger hebben 


leuk hoor



daar zijn ze weer

lekker bochtje voor een velomobiel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten