maandag 7 maart 2016

Spiegelbeeld

Vandaag zomaar weer eens zonnig, de hele week al om de dag, morgen zal het wel weer regenen ;-)
Dus mijn gebruikelijke trainingsrondje door de duinen naar Den helder
In de duinen tijdens een klim een bukker achter me met komentaar, zit ook geen snelheid in voor een banaan, ok, dat zie ik als een uitdaging en versnel, na een klim komt altijd een afdaling en dan zal die het weten ook
Na drie scherpe bochten komt weer een klim en daar haal ik de bukker weer in tijdens de klim
Hi hi hi, hoe bedoel je, zie maar dat je me nog bij haalt en dat is hem dan ook niet gelukt voor de donkere duinen
Bij fort kijkduin een vreemde boot in de verte, met mijn telelens zag ik pas dat het een containerschip was, vreemd, die zie je hier niet vaak, zo dichtbij
Toen ik stil stond kwam een hond even kijken en ik keek opzij, zag ik nog een Strada, vreemd, dacht dat ik de enige hier was en deze maakte ook nog een foto van me
Nou kom ik hier bijna elke dag langs maar dit had ik nog niet gezien
verder over het fietspad tussen de koeien en paarden door, die zijn mijn fiets intussen wel gewend 
en komen hooguit even kijken voor een stukje brood en aai











5 opmerkingen:

  1. Andre
    gelukkig herkende ik je fiets in de spiegel .er zij er echt niet zo veel met deze strepen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi George

      De strepen vielen me niet eens op, ben niet anders gewend

      Verwijderen
  3. Hoi André,

    Wat dacht je, neem ik een foto, doet die vent precies hetzelfde? ;-)
    Geintje, het is wel leuk jezelf eens zo te zien.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Klopt, alleen jammer dat er een hek tussen zit

      Groeten, André

      Verwijderen