zondag 28 februari 2016

Rondje Wieringen


Bedoeling vandaag eens richting Medemblik te rijden via Barsingerhorn maar natuurlijk weer eens de verkeerde kant op (dacht ik) ging pas verkeerd toen ik omkeerde en in Kolhorn uitkwam
Ook goed, dan maar even via Middenmeer, Wieringerwerf naar Den oever
Van Kolhorn tot Middenmeer een wedstreidje met een bukker maar die hield het snel voor gezien, jammer
In Middenmeer even kijken bij Pé maar die was er niet, was ook niet te verwachten met dit mooie weer, bij het tunneltje even wat eten en verder richting George
Die was thuis dus even een bakkie koffie en door naar Den oever
Onderweg met een bukker mee op gereden, we hadden beide last van links rijders maar die heb ik aan de kant getoeterd
Na Den oever weer op huis aan gegaan


2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Mooie grote ronde gedaan! Ik lag stil vanwege nachtdienst, vandaag maar eens een klein stukje rijden na 3 dagen niks gedaan te hebben.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Het gaat steeds makkelijker al voelde ik mijn spieren behoorlijk, er stond ook een flinke wind
      Vandaag mijn gebruikelijke rondje gereden

      Groeten, André

      Verwijderen