vrijdag 25 september 2015

Naar Texel geweest

Vandaag weer eens mooi weer dus naar Texel
Eerst even mijn tandwiel anders bevestigen, die stond pressies verkeert om, het hoogste deel op het dode punt, had ik niet gemerkt ;-)
En ik kwam er achter dat er een scheurtje in de streamer zit, eerst repareren, dan maar een rondje zonder
Onderweg naar de boot merkte ik het verschil direct, wel weer even wennen maar nu gaat het beter
Aan het einde van de kano route sprak een oudere vrouw mij aan over de fiets, waar zo iets te koop is, ze had me al meer zien rijden en het leek haar ook wel wat, de bekende voor oordelen kwamen natuurlijk ook ter sprake maar daar zou ze wel aan wennen
Op Texel even het ijskarretje van Ans gezocht maar ze vond het zeker te koud, niet te vinden dus
Dan maar verder en bij kennissen een bakkie koffie gedronken en weer opweg naar de boot







2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Weer rondfietsen in de oude vertrouwde omgeving, maar met mooi weer is het overal leuk, en je hoeft niet zoveel te klimmen nu!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Dat niet moeten klimmen en met de ligfiets rijden was even wennen
      maar dat doe ik nu maar weer in de duinen, die lijken wel vlak nu ;-)

      Groeten, Andre

      Verwijderen