donderdag 10 september 2015

Dag 5

Vandaag weer mooi weer dus het Rondel dal omhoog naar Kasholz



Het Rondel dal, lijkt op het eerste gezicht niet zo stijl maar dat valt tegen, de spieren zijn nog niet op temperatuur en krijgen het gelijk voor hun kiezen


eerste paar honderd meter gehad en even uit blazen en een foto naar achteren, dat valt niet mee en hier is de weg nog goed


weer even uitrusten, met een verbaasde plaatselijke wijnboer gesproken, zo veel fietsers komt hij hier niet tegen, is veel te stijl, er zijn makkelijkere wegen naar boven




verkeerde weg, rechtdoor loopt dood


dit is niet te fietsen



het fietspad waar ik gisteren reed


grilplaats








tot hier ging het nog maar de verharding hield hier op

weg gaat verder als modderpad en mijn banden zijn hier niet op berekent, komt bij, de weg is verboden voor alle verkeer dus een stukje terug

windmolen route

zelfde probleem, modderpad, dan maar rechtdoor

dit komt uit boven de gril plaats










dorp in de verte is Minheim



Klein stukje asfalt maar gaat al snel weer over in half verhard en losse stenen 


De oude windmolen, je moet weten waar die is want hij ligt verscholen tussen de bomen





Kasholz


hoogste punt berijkt, rest alleen nog afdalen




Dichtst bijzijnde buren, 1,3 km

Stukje zelfde weg terug, afdalen over de K85 zie ik niet zitten, de auto's rijden er snel en de laatste keer dat ik daar reed ging ik ook (te) snel, je ziet weinig behalve bomen, geen lol aan



oeps, andere route dan maar


plaatselijke steen groeve








Stuw en sluis van Wintrich

weer terug, uitrusten, niet veel km's maar wel moe maar dat zat er dik in


2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Hoe hou je het vol? Dag in dag uit die steile hellingen is leuk om te doen, maar wel zwaar! Misschien eens een rustdag tussendoor? Mooie plaatjes weer!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Hoe hou ik het vol? , gewoon door op mijn gemak te klimmen en geen record tijd proberen te rijden want dan is de lol er snel af
      Een rustdag, tja, dat advies is net te laat, ben net terug ;-)
      Als het weer bericht klopt word het volgende week wat regenachtig dus vanzelf rustiger
      Zo,, nu even mijn foto's van vandaag wat kleiner maken

      Groeten, Andre

      Verwijderen