woensdag 6 mei 2015

Lekker weer

Het stormt weer eens en gisteren was ik er niet aan toe gekomen dus vandaag maar naar het strand
Er staat hier windkracht 8 dus ben benieuwd, zolang ik in de luwte van de huizen was viel het wel mee maar eenmaal buiten het dorp had ik de wind vol tegen
Met moeite bij het strand aan gekomen kom ik er achter dat mijn tas nog thuis staat met m'n fototoestel, grrr, terug gereden en mijn tas gepakt en weer richting zee
Mijn bril vergeten, met een waterig zonnetje zag ik het nut niet maar ik werd onderweg gezand straalt en zag niet al te veel
Bij het strand staat op een bord dat wij ook een berg zand er bij krijgen, hopelijk op het strand en niet op het fietspad zoals het nu weer eens is
Blij dat ik de big apple's op de trike heb, nu kom ik er met wat moeite wel door
Op zee hoge golven en de lucht begint weer zwart te worden, ik was net na een bui vertrokken en moet snel weer op huis aan wil ik droog thuis komen en dat heb ik net op tijd gered











2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Geen pretje gezandstraald worden! Met windkracht 8 had je de Strada wel thuisgelaten denk ik, de open trike zal wel gaan dan. Hier ook storm gisteren, nu weer redelijk.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Met de Strada had ik ook al eens met zoveel wind in de duinen rond gereden, met het zelfde resultaat
      Als het weerbericht klopt komt de rotzooi van hier jullie kant op

      Groeten, Andre

      Verwijderen