woensdag 18 maart 2015

Streamer aan gekomen

Bijna direct nadat ik de trike gekocht heb heb ik bij Gerrit Tempelman spatborden en een streamer besteld
Gerrit wist een betere dan die van  hpvelotechnik, die van Terracycle was groter en makkelijker dus die heeft hij besteld bij icletta
Dat heeft alles wat lang geduurd en ik heb Gerrit na een maand gevraagd of ze het vergeten zijn, de post in Duitsland had een steekje laten vallen en het pakket zoek gemaakt, opnieuw verstuurd en vandaag bij mij aan gekomen
De spatborden zouden bij HP vandaan moeten komen maar dat duurt me te lang en bij Icletta hebben ze ze ook al zijn die eigenlijk voor de Ice trike, lijkt me geen probleem, desnoods pas ik ze gewoon aan, Gerrit besteld ze zo spoedig mogelijk zo dat ik er niet steeds uit zie of ik door een prutsloot ben gereden

De streamer was zeer goed verpakt, alle onderdelen apart in een zakje en een goede gebruiksaanwijzing erbij, heel de middag aan het klooien geweest maar nu zit hij
Nu nog even uit proberen en wachten tot Gerrit de rest binnen krijgt, lampsteuntjes en de spatborden

Links ligt de streamer, opgerold

nu nog met tyrips vast gezet voor het definitief vast gezet word 


2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Dat ga je zeker merken bij tegenwind! En ook als het een koude wind is gaat dat wel verschil maken denk ik...

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Dat was dan ook precies de bedoeling, de snelheid interesseert me niks, ik heb tenslotte alle tijd maar ik miste de stroomlijn van de Strada al de hele tijd en ik kan zo mijn verlichting en de spiegels wat hoger hebben en niet meer die koude wind over me heen
      Voor de schapen op Texel wel jammer, kunnen ze niet meer in mijn tenen bijten ;-)

      Groeten, Andre

      Verwijderen