dinsdag 9 december 2014

Rustig aan

Dat was wel mijn bedoeling na dat ik vorige week door griep of verkoudheid met flink wat koorts niet aan fietsen toe gekomen ben
Vandaag wilde ik de zelfde rit maken als gisteren, alleen nu zonder hagel
Over de dijk naar Lands End en daar zie ik de veerboot aan komen, even wat sneller rijden en kijken of ik hem nog haal, kon zo door rijden, was net op tijd
Op Texel even een rondje, het is nu (nog) mooi weer dus kijken op plaatsen waar ik normaal gewoon voorbij rij, even wat foto's gemaakt en een praatje met mensen die de Strada moesten bekijken
Ik ben nu onderhand wel bekend op Texel maar ja, het blijft een vreemd voertuig en als je de kans hebt....
Terug naar de boot kijk op mijn klokje, oei, dat word even sprinten of een uur wachten, net gehaald, achter me ging de deur dicht









4 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Grappig, even oversteken en dan een rondje Texel, wel lekker afwisselend fietsen zo!
    En ja, aandacht blijven we wel trekken met onze fietsen, zelfs ik word nog steeds regelmatig aangesproken hier in het district, en dat na ruim 2 jaar! Je zou toch gaan denken dat de meeste inboorlingen wel al op de hoogte zijn.........

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      Dat zou je verwachten maar de meeste zien ons wel rijden maar hebben zelden de kans om hem te bekijken als we stil staan

      groeten, andre

      Verwijderen
  2. Zo'n keertje naar Texel staat ook nog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee Wilco, iets voor de zomer maar dan is het er druk
      nu gaat het wel op de fietspaden maar nu werkt het weer niet mee ;-)

      Verwijderen