donderdag 13 november 2014

Rondje Wieringen

Vandaag weer mooi weer, onbewolkt en weinig wind
Fiets buiten gezet en gelijk gestruikeld over de drempel en op mijn pols en elleboog gevallen, dat begint weer goed, deze week is het bijna elke dag prijs
Even bijkomen en kijken of het niet erger is dan alleen pijn maar het lijkt mee te vallen, zal nog wel een tijd pijnlijk zijn maar daar wen ik wel aan
Eerst naar Wieringerwerf, even bij George kijken en een bakkie koffie
Daarna met George een stukje op gereden, ik wil vandaag niet te ver rijden dus ik richting Den oever en hij naar Hoorn
Door het Dijkgatbos bos gereden, opletten niet van de weg af te rijden want het ligt vol bladeren en op een t splitsing is de weg niet te zien
Op de Noorderdijkweg kwam ik wandelaars tegen die mijn fiets even bekeken hebben, natuurlijk de standaard opmerking van het vlaggetje maar na wat uitleg zag hij de onzin daar ook wel van in, het is zelden nuttig
In Den oever even een patatje gegeten en daarna weer naar Julianadorp gereden












2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Inderdaad niet veel asfalt te zien op sommige plaatsen! Goed dat je de weg kent.....

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri

      ik had nog andere foto's met alleen blad maar waren bewogen
      en de weg kennen, het was vaak gokken hoor, mis gokken betekend vast in het zand

      groeten, andre

      Verwijderen