maandag 28 juli 2014

Dag 22

Vanmorgen de tent zomaar eens droog in kunnen pakken, dat is de laatste dagen niet vaak gebeurd
Eerst een ontbijt in het restaurant van de camping, fiets voor de deur en buiten eten
Vertrokken naar Dronten, de route via het noorden doe ik wel een andere keer, muggen en andere bijtende insecten hebben mijn benen aardig onder handen gehad en dan ook nog in m'n knie holte dus dat is pijnlijk, geen uitnodiging voor een lange rit
Eerst naar de brug over naar Emmerich, Velp, Arnhem
Daarna was het even zoeken, de route had ik niet geplant en een omleiding zorgde e voor dat ik verkeerd reed bij Arnhem en Ede maar zo kom je wel weer op leuke plekjes waar ik nooit geweest ben
Na wat zoeken de weg weer gevonden naar Barneveld, Harderwijk
In de Flevopolder zijn maar weinig wegen maar als ze de bordjes verdraaien word het knap lastig, er is blijkbaar iemand die een hekel heeft aan Dronten, of ik nou links of rechts af sloeg, steeds weer een bordje Dronten aan het einde van de weg, even terug gereden en de kaart bekeken en gezien waar het bord verkeerd wees
In Dronten op de camping gestaan om dan morgen bij velomobiel en Alligt langs te gaan

camping Wisseler see

Emmerich am Rhein

Emmerich am Rhein


kasteel Huis Bergh in 's-Heerenberg






Groot Warnsborn - Arnhem






Geen opmerkingen:

Een reactie posten