woensdag 16 juli 2014

Dag 15

Vanmorgen eerst boodschappen gedaan in het dorp en daarna naar het zuiden gereden gereden
Onderweg weer de nodige keren gestopt omdat de mensen graag wilden weten wat voor voertuig dit is met de standaard vragen, ik vind het best, als de mensen een beetje weten wat een velomobiel is word het wat meer ge accepteert
onderweg voor Wilco (en alle anderen die ooit de mosel radweg gaan volgen) nog een onneembare tunnel gevonden
Daar moet je zo snel mogelijk als je op hoogte van het dorp bent op de weg gaan rijden anders kun je terug
welke zot verzint het een brede  trap op een fiets/voetpad, ook fietsen met aanhanger kunnen daar niet langs, de breedte van het fiets gedeelte is net iets meer dan 80 cm

Neumagen-Dhron

Neumagen-Dhron

Neumagen-Dhron

Neumagen-Dhron

Neumagen-Dhron

bij dit dorp op de rijbaan, tunnel onmogelijk voor velomobiel




Trittenheim

Trittenheim

Trittenheim

4 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes André! Duidelijk geen fietsliefhebber die dit tunneltje op papier zette.......


    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes André! Duidelijk geen fietser die dit tunneltje ontworpen heeft........

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. misschien wel een fietser maar dan zonder aanhanger
      de velomobiel is hier bij bijna iedereen onbekend

      Verwijderen
  3. Hoi Andre, die tunnel die herinner ik mij, even terug omhoog en gewoon de weg over gestoken. Geen probleem. Ik moest lachen toen ik hem zag.

    BeantwoordenVerwijderen