donderdag 1 mei 2014

Even naar mijn ouders geweest

Afgelopen dinsdag vertrokken in de mist dus mijn toerkap er op, dat was geen succes dus bij Alkmaar er weer af gehaald
Ik had een leuke route in mijn navigatie gezet maar had er niet veel aan, omleidingen, kapotte brug enz.
Dan maar de bekende wegen gereden
Eerst naar Nieuw-Vennep, een kennis op gezocht
Daarna naar Alphen aan den Rijn, daar begon het te regenen dus de toerkap er weer op gedaan
Daarna in een keer door gereden naar Krimpen aan den IJssel, paar dagen bij mijn ouders

De volgende dag rondje Kinderdijk, even molens kijken
Het was er erg druk op het fietspad, wandelaars met een fototoestel
Ik weet niet wat ze leuker vonden, mijn fiets of de molens ;-)
Daarna even in Ijsselmonde bij mijn oude meester van de lagere school op bezoek geweest
Daarna over de brieneoordbrug weer naar huis gereden

Van morgen weer op weg naar huis gegaan, eerst wat fris maar al snel was m'n vest uit
Bij Zwammerdam fietsten een groep Amerikanen voor me en die wilden mijn fiets wel eens bekijken, of het wel echt een fiets was want zo iets kenden ze nog niet
Zo als zijn er bij reden zie je in Nederland ook zelden, die waren wel zeer opvallend gekleed
Daarna richting Haarlem gereden en wat borden gemist en weer richting Amsterdam gereden, zo schiet het ook niet op, met wat moeite de veerpont gevonden en daar nam ik ook de verkeerde afslag en kwam in Wormerveer uit
Daar kwam ik Marcel tegen, even een praatje gemaakt en kon ik ook even uit rusten
Van daar vandaan zat ik weer op bekent terrein en in een ruk naar huis gereden


veerboot Buitenhuizen


Nieuw-Vennep

Alphen aan den Rijn


de parkeer garage bij mijn ouders

handige verkeersborden voor fietsers, goed leesbaar, zouden ze ook eens moeten doen langs de snelweg, langs rijden, opzij kijken en lezen, en de afslag gemist ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten