dinsdag 18 maart 2014

Tandwiel en neksteun

Gisteren bij Ymte een 50t tandwiel besteld en dat was vandaag binnen
Gelijk maar gemonteerd en een stuk ketting er uit, nu gaat het stukken beter

Ik kwam er achter met het mooie weer van een paar dagen geleden dat ik niet goed tegen het ruwe ventisit neksteun en rol kan, met een kol heb ik geen probleem maar zonder irriteert  het
Ik had nog een stuk lycra liggen en dat heb ik er omheen gespannen, het moeilijkste was de draad door het oog van de naald krijgen ;-)



2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Zal zeker beter schakelen met een 50 als grootste voor, en snelheid is voor jou toch niet van zo groot belang. Mooi opgelost met die neksteun zo, ik heb er geen last van in de originele vorm dus laat ik het maar zo.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste André,

    Ik heb ook last van het nekkussen. Vorige week had ik een schaafwond onder aan mijn nek. Ik heb iemand bereid gevonden een mooi hoesje te maken. Ik zit te denken aan geel of zwart fleece.

    Groet,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen