woensdag 26 februari 2014

Geen succes

Vandaag kwam mijn bestelling binnen, banden
Het erop zetten kon nog even wachten, eerst een rondje fietsen nu het nog mooi weer is, klooien met banden kan altijd nog
Onderweg een MTBer geholpen, die was met een mini pompje een ballonband aan het vullen, met mijn pomp ging het een stuk sneller
Hij heeft de Strada bewonderd en vroeg zich af waar in Italië die fiets gemaakt word want de naam was toch niet Nederlands, die had nog nooit een velomobiel gezien

Ik rij nu al een tijdje met de big apple en had gezien dat er ook een big apple plus was in 20" maar die was wel 55-406, 50-406 past goed en met een beetje geluk zou die andere ook wel passen
Thuis gekomen de 50-406 er af en de 55-406 er om gelegd, past in de wielkast, net aan maar het gaat, niet meer dan 1 mm voor en achter over maar draait vrij
Even een proef rit maar ik kwam niet ver, nog een grotere draaicirkel dan een Quest, liep aan alle kanten aan
Jammer, zo'n anti lek laag bevalt me goed, maar je moet er wel mee de bocht om kunnen
Mijn oude banden er maar weer om en een rondje rijden


2 opmerkingen:

  1. Hoi Andre,

    Ik heb die Big Apple Plus ook wel eens overwogen, inderdaad vanwege de lekbescherming in combinatie met het extra comfort. Ik was er al bang voor dat je dan weinig draaicirkel zou overhouden. Goed om hier nu jouw ervaringen te lezen.

    groet,
    Paul

    BeantwoordenVerwijderen