zondag 4 augustus 2013

Handbikers tegen gekomen

Vandaag maar weer naar Den helder gereden, eerst door de duinen en dan door de stad naar de TESO
Daar heb ik een tijd naar de bootjes gekeken en wat gesproken met wat fietsers die mijn fiets wel leuk vonden
Op de terugweg over de dijk kwam er een berg herrie onder mijn stoeltje vandaan, rubber zal wel weer weg zijn dus naar huis, fiets op z'n kant en ketting tandwiel er weer uit gehaald, ja hoor, rubber was weer weg
Ik was van morgen zo slim om mijn ketting in de olie te zetten dus gelijk weer zwarte vingers, grrr
Daarna weer op weg, kijken of dat alleen de oorzaak was, ja hoor, is weer stil in de fiets
Onderweg in de duinen kwam ik een paar handbikers tegen, even gestopt en een praatje maken
Dat viel niet mee, een Frans echtpaar en een Duitser
Frans versta en spreek ik niet dus dat moest maar met handen en voeten
Later toen de Fransen verder gereden zijn heb ik met de Duitser nog een tijd staan te praten
Hij had me gelijk maar even uit genodigd om bij hem langs te komen, even naar München, dat zal me voorlopig niet lukken, dat is me nu nog te ver maar wie weet met een andere fiets...
45 km gereden







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen