vrijdag 19 juli 2013

Rondje Texel

Gisteren heb ik de alleweder even onder handen genomen, tandwielen weer voor de vlakke weg aan gepast en mijn remmen na gekeken, die bleken wat te vast te staan
Vandaag het ligfietsen weer op gepakt, ik was van plan rustig aan te doen maar het is een rondje Texel geworden
Ik had geen zin om het rondje over de dijk te maken, het was daar verschrikkelijk druk, dus dwars over het eiland en even op de luchthaven kijken
Ik voel mijn spieren nog wel een beetje maar het gaat weer veel beter, het klimmen in de eifel heeft me dus goed geholpen
85 km gereden




Oosterend














2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Weer terug thuis en gelijk maar goed begonnen met 85 km!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri
      Het is goed weer dus thuis zitten heb ik geen zin in

      Verwijderen